Monday morning <3

Tjo tjena Tjocka bättan som skriver haha xd ja fattar typ ingenting av hur man skriver på blogg och sådär men ja ska försöka nu. + att jag tycker det är så synd om mig så måste bara berätta att ja har kommit på att ja är klantig tror ja? xd
för förut så skulle ja typ springa fram mot afaf och sjunga MONDAY MORNING ! och mitt i allt när ja ska börja sjunga så ramlar ja och typ slår i mina tår ;O haha ja ska alltid ramla -_-
och har typ brutit mina tår nu :( haha naedå men det gör ont xd haha
men det va konstigt att ja ramlade för ja hade hål i mina strumpor och då så ramlar man ju inte när man går barfota ? men aja :)
haha det här bjuder ja på nu på alla <3 dag (haha det är kul att skriva sådär) & det va mitt första blogginlägg

byye Rebecca Petersen


en bild på mig och lollo, Jag kostar 12 kronor lollo är gratis, haha riktig mistolk där xd <3  
En bild på mig&lollo, jag kostar 12 kronor lollo är gratis haha riktig misstolk där xd <3

Kommentarer
Postat av: Moa Mildén

jadu tjocka bättan riktigt klantig får man säga :)

2011-02-15 @ 08:06:02
URL: http://moamiilden.blogg.se/
Postat av: Moa Mildén

asså header så jävla klockren ;)

2011-02-15 @ 08:06:42
URL: http://moamiilden.blogg.se/
Postat av: Moa Mildén

ja ska ge er en massa besökare på bloggen :)

2011-02-15 @ 08:09:37
URL: http://moamiilden.blogg.se/
Postat av: yagmur

det ar gudarna som straffar dej for att du hunger hela tiden, int bra, inte bra. Dålig flika.

2011-03-16 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0